MASTERPIECE A CICLE SUPERIOR

Enguany, l’entusiasme inunda les aules de cinquè i sisè de la nostra escola, ja que els alumnes participen amb passió al First Lego League Challenge. Sota el títol de temporada “Masterpiece,” aquesta competició global no només posa a prova les habilitats tècniques dels estudiants sinó… Llegeix més»

Eleccions Consell Escolar

QUÈ ÉS EL CONSELL ESCOLAR DE CENTRE?
És un òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern i la gestió del centre educatiu.
El Consell Escolar de Centre és un espai representatiu obert a qualsevol persona de la comunitat escolar del centre: alumnat, professorat, personal… Llegeix més»

Cicle Superior al RetoTech

Hola a tothom!
Avui us parlarem d’un projecte molt emocionant en el qual estem immersos a l’Escola Lavínia des del primer trimestre amb Cicle Superior. És la nostra primera participació al Retotech  i estem encantats/des de formar part d’aquesta gran aventura!
Com sabeu, a l’Escola Lavínia ens… Llegeix més»